مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-19اقتصادي

فقر مطلق سرانه درمانی در فردیس روبه پایان است


شهرستان فردیس با بیش از نیم میلیون نفر جمعیت بیش از یک دهه است که در انتظار بهره برداری و افتتاح پروژه بیمارستان دولتی است؛ سرانجام مقرر شد پایان اردیبهشت ماه سال آتی این پروژه به نتیجه برسد و فردیس هم بالاخره صاحب سرانه درمانی شود.

- خبرگزاری فارس_مریم آقانوری: کمبود زیرساخت های درمانی در استان البرز بیداد می کند و طبق آنچه گفته می شود البرزی ها فقیرترین مردم کشور در سرانه بهداشتی درمانی هستند.

اما در بین البرزی ها، شهروندان فردیسی حتی یک تخت بیمارستانی برای درمان ندارند و کُمِیت اسب تنها بیمارستان این شهر سال هاست در مسیر احداث لنگ می زند.

علاوه بر بیمارستان دولتی، دو بیمارستان دیگر توسط بخش خصوصی در فردیس در حال احداث است که آن هم پس از سال ها هنوز به نوار بهره برداری نرسیده است.

حرکت حلزونی در بیمارستان فردیس پروژه بیمارستان دولتی فردیس از سال 89 با اختصاص زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع از سوی شهرداری کرج در اراضی 110 فردیس و با اعتبارات دولتی کلید خورد و پس از 2 بار کلنگ زنی، سال 95 با اختصاص 60 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری آغاز شد که قرار بود در سال 97 بهره برداری شود.

اما تزریق قطره چکانی اعتبارات، کم کاری و عدم پیگیری مناسب مسؤولان وقت و گاهی هم بدعهدی پیمانکار موجب توقف گاه و بیگاه و پیشرفت حلزون وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر مطلق سرانه درمانی در فردیس روبه پایان است

فقر مطلق سرانه درمانی در فردیس روبه پایان است