مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-19سياسي

نتیجه توجه به مباحث زیست محیطی و فعالیت اقتصادی، رفاه اجتماعی است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار فارس گفت: در نظر گرفتن مسایل زیست محیطی در کنار فعالیت های اقتصادی امری مهم و قابل توجه بوده که نتیجه آن عدالت و رفاه جمعی و اجتماعی است.

- ، اسماعیل محبی پور در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان خرم بید، فساد ستیزی، مردم یاری و تحول خواهی را سه ویژگی مهم دولت جدید دانست و تصریح کرد: رزمنده بودن در مقابل فساد، با مردم و برای مردم بودن، عدم حرکت در یک مسیر تعریف شده و حرکت کردن برای توسعه همه جانبه با نقش مشورتی و ایجاد امنیت و ارامش می تواند ما را در مسیر صحیح خدمت رسانی سربلند سازد.

معاون استانداری فارس ضمن اشاره به پتانسیل های این شهرستان در حوزه منابع تجدید ناپذیر، اضافه کرد: در نظر گرفتن مسایل زیست محیطی در کنار فعالیت های اقتصادی امری مهم و قابل توجه بوده که نتیجه آن عدالت و رفاه جمعی و اجتماعی است.

محبی پور ضمن یادآوری اینکه ظرفیت های بسیاری در خرم بید وجود دارد، خاطرنشان کرد: با یک آمایش سرزمین و مدیریت منابع موجود می توان از این شهرستان یک الگوی توسعه و پیشرفت به معنای واقعی کلمه ارائه داد.

او با تاکید بر اینکه نباید کوهستان ها را به بهانه استفاده از منابع مخدوش کرد، گفت: از بین رفتن جنگل ها، رودخانه ها، کوه ها واستفاده بی رویه و بی منطق، بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه توجه به مباحث زیست محیطی و فعالیت اقتصادی، رفاه اجتماعی است

نتیجه توجه به مباحث زیست محیطی و فعالیت اقتصادی، رفاه اجتماعی است