مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-19سياسي

راه اندازی کسب و کارها با کمک متخصصان ایرانی خارج شتاب می گیرد


معاونت علمی و فناوری اعلام کرد کسب وکارهای جدید با کمک متخصصان ایرانی خارج از کشور شتاب می گیرد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، استفاده از ظرفیت متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور از جمله راهکارهایی است که می تواند توسعه علمی کشور را شتاب دهد.

این کار بهره گیری از ذخایر علمی و حرفه ای سرمایه انسانی خارج از کشور برای تحقق اهداف بلند مدت چشم انداز علمی کشور را ارتقا می دهد و مسیر توسعه فناوری های نوظهور و پیشرفته به داخل را هموار می کند.

اتفاقی که قرار است با مصوبه راهکارهای جذب، نگهداشت، تعامل موثر و بازگشت نخبگان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی که به پیشنهاد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تهیه و تدوین شده است، محقق شود.

این مصوبه به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت علمی و حرفه ای متخصصان ایرانی خارج از کشور در مراکز علمی، فناوری و صنعتی کشور و فراهم کردن شرایط انتقال مهارت ها، روش ها و قابلیت های خدماتی نوین توسط متخصصان ایرانی خارج از کشور به داخل است.

طرحی که با هدف ارتقای سهم سرمایه انسانی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان است که در یک همکاری مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان توانمند ایرانی خارج از کشور و بنیاد ملی نخبگان اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کسب و کارها با کمک متخصصان ایرانی خارج شتاب می گیرد

راه اندازی کسب و کارها با کمک متخصصان ایرانی خارج شتاب می گیرد