مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-19پزشكي

عرضه 10 داروی گیاهی برای کاهش علائم کرونا به بازار


مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر 17 فرآورده دارویی طب ایرانی مجوز گرفته و 10 فرآورده برای کاهش علائم کرونا در بازار عرضه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نفیسه حسینی یکتا،مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با حضور در برنامه طبیب با تشریح اقدامات و موفقیت های مهم دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در سال گذشته، یادآور شد: تاکنون 10 فرآورده دارویی از طرف این دفتر برای کاهش علائم کرونا به بازار عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت طب ایرانی پرشین مدیسین به عنوان یکی از سرعنوان های موضوع پزشکی یک دستاورد مهم بین المللی در تثبیت جهانی این طب است، اظهار کرد: مش درختواره ای است که در دانش پزشکی مورد استناد قرار می گیرد و در واقع یک سرعنوان در موضوع پزشکی است و تمام شاخه های علوم پزشکی در این درختواره وجود دارند، برای اینکه زبان مشترکی برای نمایه ها و مستنداتی است که در این خصوص تهیه می شود و محققان و پژوهشگران به اهمیت این موضوع به خوبی واقفند که ثبت طب ایرانی در این درختواره تا چه حد اتفاق خوبی در این حوزه است.

حسینی یکتا ادامه داد: چراکه مالکیت ما در طب سنتی با عنوان پرشین مدیسین ثابت شد، چراکه کشورهای بسیاری درصدد بودند تا این طب مزاجی که با چارچوب های خاص خودش کارآمدی دارد را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 10 داروی گیاهی برای کاهش علائم کرونا به بازار

عرضه 10 داروی گیاهی برای کاهش علائم کرونا به بازار