مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-19اجتماعي

نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به اصفهان/ آغاز بارش برف و باران از نیمه غربی استان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه غربی از عصر بارش برف و باران پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از اواسط امروز به استان و فعالیت آن تا اواخر روز دوشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه غربی از عصر بارش برف و باران پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت و شدت آن از اواخر وقت امروز تا اوایل روز دوشنبه در نیمه غربی استان به صورت برف و باران خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه در مناطق مستعد رعد و برق و کولاک برف دور از انتظار نیست، ادامه داد: وزش باد طی روز دوشنبه به ویژه در نیمه شرقی استان شدید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 4 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به اصفهان/ آغاز بارش برف و باران از نیمه غربی استان

نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به اصفهان/ آغاز بارش برف و باران از نیمه غربی استان