مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-19سياسي

جنگ ترکیبی دشمن در پازل فضای مجازی تکمیل نشود


مسئولان نباید اجازه دهند ذهن مردم با محتوایی که در اینستاگرام و توییتر و تلگرام تولید می شود بیش از این هدف حمله قرار بگیرد تا جنگ ترکیبی دشمن در این پازل تکمیل شود.

- محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه بخشی از مردم ایران دشمنی آمریکایی ها و غربی ها را با ملت باور نکرده اند، اظهار داشت: نباید گفت همه مردم ایران تحت تاثیر جنگ ترکیبی غرب بر علیه کشورمان به این باور رسیده اند چرا که خانواده های شهدای زیادی داریم که فرزندان و عزیزان آن ها در گلزارهای شهدا آرمید ه اند و از این رو، این خانواده ها با پوست و گوشت و خون خود دشمنی دشمنان ملت ایران را درک کرده اند.

کوشکی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزارهایی موفق شده است ذهنیت و باورهای بخشی از مردم درباره دشمنی خود با ملت ایران را تغییر دهد، اظهار داشت: به نظر می رسد مهمترین ابزاری که دشمن از طریق آن موفق شده است افکار بخشی از مردم را منحرف کند، فضای مجازی است.

وی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا مانند ایران فضای مجازی خود را که در آن به شکل وسیعی پیام و محتوا ارسال می شود بدون کمترین نظارت و کنترل قانونی رها نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی دشمن در پازل فضای مجازی تکمیل نشود

جنگ ترکیبی دشمن در پازل فضای مجازی تکمیل نشود