مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-19فرهنگي

پوستر جایزه ادبی شهید حدادیان در قم رونمایی شد


جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان با دو رویکرد «شهادت در گلستان هفتم» و «فرقه های ضاله» در قالب داستان کوتاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهری غلامپور دبیر جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان در آیین رونمایی از پوستر نخستین جایزه ادبی این شهید که پیش از ظهر امروز در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار شد، گفت: جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان با دو رویکرد شهادت در گلستان هفتم و فرقه های ضاله در قالب داستان کوتاه برگزار خواهد شد.

غلامپور با اشاره به اهداف جشنواره ابراز کرد: در این جشنواره به دنبال پرداختن به موضوع فرقه های ضاله در قالب ادبیات و فارغ از فضای تخصصی هستیم و از طرف دیگر خلق آثاری با موضوع شهدای مظلوم امنیت را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه جایزه ادبی شهید حدادیان یک جایزه شخصی است که وابسته به هیچ نهاد و حزبی نیست و صرفا توسط خانواده شهید برگزار می شود، افزود: پدر شهید حدادیان بعد از شهادت فرزندش ارتباط های وثیقی با جوانان داشتند اما در نهایت برای یک کار فرهنگی موثر به فکر برگزاری چنین جشنواره ادبی افتادند و در این راه سرمایه گذاری کرده اند.

دبیر اجرایی جایزه ادبی شهید حدادیان با اشاره به اینکه به دنبال کار احساسی نیستیم، اظهار داشت: در این جایزه ادبی به دنبال کارهای احساسی نیستیم و قصد داریم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جایزه ادبی شهید حدادیان در قم رونمایی شد

پوستر جایزه ادبی شهید حدادیان در قم رونمایی شد