مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-19سياسي

همه مردم باید بیمه درمان داشته باشند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس ستاد توانمند سازی محلات کم برخوردار کشور از ثبت نام دفترچه بیمه سلامت در محلات کم برخوردار کشور خبرداد و گفت: - در 55 محله کم برخوردار البرز به زودی ثبت نام  برای داشتن دفترچه بیمه سلامت انجام می شود تا افراد به صورت رایگان از بیمه درمان برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی آقامحمدی در اولین جلسه قرارگاه اجتماعی البرز که 30 بهمن در استانداری البرز برگزارشد، گفت: در مورد ابتکار ایجاد قرارگاه اجتماعی در استان البرز، این اقدام بسیار قابل تقدیر است.

اینکه چهار نهاد خدمات رسان اصلی شامل کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام و بهزیستی بتوانند خدمات خود را در محلات کم برخوردار شروع کنند اقدام خوبی است که پیشرفت ها نیز به صورت هفتگی رصد می شود.

امیدواریم این شیوه برای تحقق اهداف بسیار موثر باشد.

رییس ستاد توانمند سازی محلات اجتماع محور با اشاره به اینکه دو مشکل عمده در زمینه توانمند سازی محلات وجود دارد گفت: اینکه خواسته مردم را دستگاه ها تشخیص می دهند و مردم نقشی در این زمینه ندارند همچنین اقدامات پراکنده است که متناسب با درخواست مردم نیست از جمله مشکلات توانمندسازی محلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مردم باید بیمه درمان داشته باشند

همه مردم باید بیمه درمان داشته باشند