مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-19اجتماعي

اصفهان تا روز دوشنبه بارانی است


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش باران در استان از اواخر وقت امروز تا اوایل دوشنبه این هفته خبر داد.

- آسیه آقایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از اواخر امروز به استان و فعالیت آن تا اواخر روز دوشنبه بر روی استان است.

وی گفت: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی تا نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه غربی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در بیشتر مناطق استان ادامه دارد، افزود: شدت بارش ها از اواخر وقت امروز تا اوایل دوشنبه در نیمه غربی استان به صورت برف و باران خواهد بود.

همچنین در مناطق مستعد رعد و برق و کولاک برف دور از انتظار نیست.

وی از وزش باد شدید در روز دوشنبه، به ویژه در نیمه شرقی استان خبر داد و گفت: کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده 2 تا 4 درجه سانتی گراد افزایش دارد.

آقایی با بیان اینکه حداقل دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده 6 و حداکثر دما 17 درجه سانتی گراد است، تصریح کرد: گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با 21 درجه سانتی گراد و سردترین نقطه بویین میاندشت با صفر درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان تا روز دوشنبه بارانی است

اصفهان تا روز دوشنبه بارانی است