مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-19پزشكي

بحران کرونا و ماموریت انستیتوپاستور ایران / احتمال پایان غیرمنتظره ویروس


رییس انستیتو پاستور ایران با اشاره به مراحل تشخیص کرونا در کشور، گفت: با آغاز کووید19 شبکه آزمایشگاهی تشخیصی شکل گرفته که نه فقط در کووید19 بلکه در تمام تهدیداتی که در آینده ممکن است متوجه کشور شود، - رییس انستیتو پاستور ایران با اشاره به مراحل تشخیص کرونا در کشور، گفت: با آغاز کووید19 شبکه آزمایشگاهی تشخیصی شکل گرفته که نه فقط در کووید19 بلکه در تمام تهدیداتی که در آینده ممکن است متوجه کشور شود، می تواند کار بزرگی را برای کشور انجام دهد؛ یعنی امروز صاحب شبکه تشخیص مولکولی هستیم که سال ها آرزوی آن را داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا بیگلری در نشست خبری وزارت بهداشت، گفت: باتوجه به اینکه امروز 30 بهمن ماه است؛ دقیقا دو سال قبل در 30 بهمن 1398 اولین موارد کووید19 در کشور مورد تایید قرار گرفت و اقدامات وزارت بهداشت و دولت برای مبارزه با کووید19 آغاز شد.

در این نشست قصد داریم به بازخوانی اتفاقاتی که در روزهای اول در بحران کووید19 در کشور و در انستیتو پاستور با آن مواجه بودیم، بپردازیم و نکاتی را ذکر کنیم که نیاز است در تاریخ شفاهی حوزه سلامت کشور باقی بماند.

وی افزود: وقتی که اولین اخبار از کشور چین مبنی بر وقوع یک بیماری جدید که آن روزها به عنوان کرونای جدید شناخته می شد، به ما رسید، در اولین قدم در دی ماه 1398 و تقریبا 5 تا 6 هفته قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا و ماموریت انستیتوپاستور ایران / احتمال پایان غیرمنتظره ویروس

بحران کرونا و ماموریت انستیتوپاستور ایران / احتمال پایان غیرمنتظره ویروس