مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-19سياسي

دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو خط 3 جوادیه تسهیل شد


شهردار منطقه 11 تهران از تکمیل کریدور دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو خط 3 جوادیه به طول 170 متر در ضلع جنوبی بوستان شهید حججی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی درباره تکمیل کریدور دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو خط 3 جوادیه به طول 170 متر در ضلع جنوبی بوستان شهید حججی اظهارداشت: در حال حاضر عابرین برای رسیدن به ایستگاه مترو مسیر طولانی را در پارک طی می کنند که با آماده شدن این راهرو زمان رسیدن آنها به مترو حداقل یک سوم خواهد شد.

موسوی افزود: عملیات اجرایی این کریدور به مساحت 1400 متر مربع به طول 170 متر و عرض هشت متر در سه مسیر آغاز شده است که مسیر اول با اجرای تایل نوستالیک آجر چینی مربع به عرض 3متر، به زودی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه11، در حال حاضر شهروندان برای رسیدن به ایستگاه مترو جوادیه لازم است مسیر طولانی پارک آموزش ترافیک را دور بزنند که با بهره برداری از این کریدور با طی مسافت 170 متر می توانند به ایستگاه برسند.

وی همچنین در باره دو مسیر دیگر این کریدور گفت: مسیر میانی برای ایجاد خط ویژه دوچرخه سواری، در حال آسفالت است و مسیر سوم نیز با تایل های نامنظم، کار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو خط 3 جوادیه تسهیل شد

دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو خط 3 جوادیه تسهیل شد