مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-19سياسي

عملیات اقناسازی برای افزایش واکسیناسیون عمومی طراحی و اجرا شود


جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که سپاه و بسیج آماده راه اندازی قرارگاه های محله ای برای مقابله با شیوع کرونا و تبیین اهمیت واکسیناسیون است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور مدیران دستگاه های عضو برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سعی دارد در قالب طرح شهید سلیمانی از تمام ظرفیت های موجود برای مهار شیوع ویروس کرونا استفاده کند.

وی راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید میرجلیلی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه الغدیر در استان یزد دانست و افزود: تاکنون بالغ بر 110 دز واکسن کرونا در این مرکز تزریق شده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه گفت: ارسال پیامک های آموزشی و تبیینی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار است که به صورت مستمر و با برنامه ریزی جدی در حال انجام است.

سردار زارع کمالی تهیه بیش از 20 هزار کاتالوگ و توزیع آن در اماکن پرجمعیت را یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط نیروهای بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: از دهه فجر امسال تاکنون بیش از 15 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان آسیب دیده از شیوع کرونا در استان یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اقناسازی برای افزایش واکسیناسیون عمومی طراحی و اجرا شود

عملیات اقناسازی برای افزایش واکسیناسیون عمومی طراحی و اجرا شود