مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-19سياسي

الحلبوسی با همتایان قطری و کویتی دیدار کرد


رییس پارلمان عراق در حاشیه نشست اتحادیه پارلمان عربی با روسای مجلس کویت و قطر دیدار، و درخصوص مسائل منطقه ای گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق با همتایان کویتی و قطری خود دیدار و در خصوص وضعیت سیاسی -امنیتی منطقه گفت وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عراق واع و طی بیانیه ای که دفتر رسانه ای رییس پارلمان این کشور منتشر کرده محمد الحلبوسی، روز گذشته میزبان مرزوق الغانم رییس مجلس امت کویت و حسن بن عبد الله الغانم رییس مجلس شورای قطر بوده است.

براساس بیانیه منتشرشده از سوی دفتر رسانه ای الحلبوسی، این دیدار در سفارت عراق در قاهره و در حاشیه  سی و دومین نشست اتحادیه پارلمان های عربی انجام شده است.

این بیانیه افزود: طی این دیدار درخصوص وضعیت سیاسی و امنیت منطقه ای بحث و گفت وگو شده است؛ ضرورت هماهنگی و رسیدن به مواضع مشترک در محافل عربی، اسلامی و بین المللی نیز موضوع دیگری است که بر آن تاکید شده است.

محمد الحلبوسی از سه روز پیش و در راس یک هیئت عراقی برای شرکت در سی و دومین نشست اتحادیه پارلمان های عربی به مصر سفر کرده است.

این نشست دو روزه خواهد بود و قرار است قاهره میزبان روسای پارلمان های کشورهای عربی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحلبوسی با همتایان قطری و کویتی دیدار کرد

الحلبوسی با همتایان قطری و کویتی دیدار کرد