مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-19اقتصادي

پرداخت مرحله دوم مطالبات ناشران از نمایشگاه مجازی کتاب


مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر اساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شد شانزده روز بعد از نمایشگاه و پیش از پایان بهمن ماه 1400 واریز شد.

- به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر اساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شد به شماره حساب اعلامی ناشر در زمان ثبت نام، واریز شد.

مرحله اول پرداخت مطالبات ناشران 9 روز پس از پایان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت شد و اکنون با توجه به تلاش های متراکم صورت گرفته در معاونت اداری مالی و سایر بخش های ستاد نمایشگاه، مرحله دوم پرداخت ها نیز تنها شانزده روز بعد از پایان نمایشگاه صورت گرفت.

بخش پایانی تسویه حساب با ناشران حاضر در این نمایشگاه نیز پس از رسیدن آخرین مرسولات خریداری شده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دست مخاطبان، پرداخت می شود.

در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران جوانان بیشترین خرید را انجام دادند و 103 هزار و 99 نفر از مردان و 77 هزار 690 نفر از بانوان نیز در این نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کردند.

همچنین در نمایشگاه دوم از گروه موضوعی کودک و نوجوان استقبال بیشتری صورت گرفت و پس از آن نیز به ترتیب کتاب ها در گروه موضوعی ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مرحله دوم مطالبات ناشران از نمایشگاه مجازی کتاب

پرداخت مرحله دوم مطالبات ناشران از نمایشگاه مجازی کتاب