مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-19بين الملل

فلسطین: موضع اسراییل در قبال کمیته تحقیقات سازمان ملل غیرقانونی است


وزارت خارجه فلسطین ضمن محکومیت عدم همکاری اسراییل با کمیته تحقیقات سازمان ملل درباره جنگ غزه اعلام کرد؛ اسراییل از لحاظ تاریخی هیچ گاه متعهد به قوانین بین المللی و تصمیمات موسسات و نهادهای حقوق بشری نبوده است.

- فلسطین: موضع اسراییل در قبال کمیته تحقیقات سازمان ملل "غیرقانونی" است وزارت خارجه فلسطین ضمن محکومیت عدم همکاری اسراییل با کمیته تحقیقات سازمان ملل درباره جنگ غزه اعلام کرد؛ اسراییل از لحاظ تاریخی هیچ گاه متعهد به قوانین بین المللی و تصمیمات موسسات و نهادهای حقوق بشری نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای بر اهمیت کار کمیته تحقیقات سازمان ملل که وظیفه بررسی کلیه موارد نقض حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین را بر عهده دارد، تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛ لزوم حمایت از کار این کمیته از سوی همه احزاب و دولت ها برای موفقیت در وظایف خود، اصل اساسی برای دستیابی به موفقیت و لازم است.

همچنین در این بیانیه، تشکیلات خودگردان فلسطین رویکرد اسراییل در عدم همکاری با کمیته تحقیق سازمان ملل را محکوم و آن را جنون آمیز خواند.

وزارت امور خارجه در این بیانیه خاطرنشان می کند که اگرچه این موضع غیرقانونی و غیراخلاقی است، اما جای تعجب نیست، زیرا در طول تاریخ اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: موضع اسراییل در قبال کمیته تحقیقات سازمان ملل غیرقانونی است

فلسطین: موضع اسراییل در قبال کمیته تحقیقات سازمان ملل غیرقانونی است