مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 07:522022-02-19سياسي

آمادگی مجلس برای کمک به اقدام شایسته دولت در آزادسازی سواحل


اگر در حوزه آزادسازی سواحل خلا قانونی وجود داشته، دولت شناسایی کند و لوایح لازم را دولت به مجلس ارائه کند تا مجلس هم همراهی و آن را مصوب کند.

- فریدون عباسی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: مسائل و مشکلات سواحل در طول سال ها انباشته شده بود و اگه کسی به آنجا مراجعه می کرد می دید که قسمت های زیادی از سواحل توسط دستگاه های دولتی اشغال شده اند و به عنوان اقامتگاه، مهمانسرا و اختتصاصی آن دستگاهها در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: کسی اگر می خواست به ساحل برود تا چند کیلومتر باید می رفت تا یک فضای بازی را پیدا کند لذا آزادسازی سواحل توسط دولت اقدام بجایی بوده است و باید کاری کرد که دیگر تکرار نشود.

عباسی ادامه داد: ما برای این موضوع قانون داشتیم ولی این قوانین رعایت نشده و هر کسی هم که رفته گفته راه بیندازیم و جا بیندازیم و با این کلمات کار انجام می شد! این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: رودخانه ها خودشان مسیر خود را طراحی و باسیل و موارد مشابه مسیر خود را پاک می کنند و سیل باعث می شود که هر آنچه که مسیر راه بسته باشد و یا سر راه اضافه درست شده باشد و رعایت حریم رودخانه نشده باشد، را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مجلس برای کمک به اقدام شایسته دولت در آزادسازی سواحل

آمادگی مجلس برای کمک به اقدام شایسته دولت در آزادسازی سواحل