مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 21:422022-02-18ورزشي

کشتن گربه سیاه پرسپولیس با 2 اسلحه تعویضی یحیی


در تیم پرسپولیس نیز رامین رضاییان در نخستین نمایش خود پس از بازگشت روح تازه ای به جناح راست این تیم بخشید و از همین بازی نخست فشار روی اسکوچیچ برای دعوت به تیم ملی را شروع کرد.

- پرسپولیس بالاخره گربه سیاهش را کشت و آلومینیوم اراک را بعداز دو شکست پیاپی مقابل این تیم، شکست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

خط دفاعی آلومینیوم اراک در این بازی با رهبری رامتین سلیمان زاده عالی کار کرد و در نیمه دوم روی فشار بی امان پرسپولیس دو بار تسلیم شد.

در پرسپولیس نیز رامین رضاییان روح تازه ای به جناح راست این تیم بخشید و از همین بازی نخست فشار روی اسکوچیچ برای دعوت به تیم ملی را شروع کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (69 - حامد پاکدل)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی (84 - علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی (80 - سیدجلال حسینی).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، امیر نوری (46 - محمد علی نژاد)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (71 - محمدرضا آزادی)، پوریا آریاکیا، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتن گربه سیاه پرسپولیس با 2 اسلحه تعویضی یحیی

کشتن گربه سیاه پرسپولیس با 2 اسلحه تعویضی یحیی