مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-18اقتصادي

تاکید استاندار قم بر استفاده از ظرفیت های گردشگری گنبد نمکی


استاندار قم با حضور در منطقه گردشگری گنبد نمکی قم، این منطقه را دارای ظرفیت کم نظیر و مستعد برای سرمایه گذاری دانست و بر لزوم تلاش برای معرفی جاذبه های توریستی استان تاکید کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم با حضور در منطقه گردشگری گنبد نمکی قم، این منطقه را دارای ظرفیت کم نظیر و مستعد برای سرمایه گذاری دانست و بر لزوم تلاش برای معرفی جاذبه های توریستی استان تاکید کرد.

سید محمدتقی شاهچراغی با حضور در منطقه گردشگری گنبد نمکی قم از طبیعت بی نظیر و منحصر به فرد این منطقه بازدید کرد.

استاندار قم با اشاره به وجود زمینه های مناست برای بهره مندی دوست داران طبیعت از زیبایی های این منطقه، اضافه کرد: باید از طریق برنامه ریزی مدون و حساب شده و با در نظر گرفتن همه ملاحظه ها، به ویژه مسائل زیست محیطی بسترهای لازم برای توسعه بوم گردی در این منطقه فراهم شود.

شاهچراغی، جاذبه های گردشگری گنبد نمکی قم از جمله لایه های نمکی همراه با گِلِ رُس و نیز دریاچه بی نظیر آن را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: گنبد نمکی قم ظرفیت و استعداد خوبی برای جذب گردشگر و سرمایه گذاری دارد.

وی تسریع در برنامه ریزی ها برای این منطقه را ضروری خواند و ادامه داد: باید تهیه طرح های کارشناسی عملیاتی و با مشارکت بخش خصوصی توانمند و با انگیزه در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار قم بر استفاده از ظرفیت های گردشگری گنبد نمکی

تاکید استاندار قم بر استفاده از ظرفیت های گردشگری گنبد نمکی