مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-18فرهنگي

انتقاد دوباره کاپولا از وضعیت هالیوود


این کارگردان ساخت فیلم را مستلزم ریسک کردن دانسته بود و بخشی از ساخت فیلم ریسک کردن است و به همین دلیل است آنچه ما می سازیم بسیار جالب است و از ساخت آن چیزهای زیادی یاد می گیریم.

- فرانسیس فورد کاپولا در جدیدترین صحبت هایش بار دیگر به انتقاد از وضعیت سینمای امروز هالیوود و فیلم های استودیوی و ابرقهرمانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانسیس فورد کاپولا در سال 2019 پس از ان که فیلم های مارول را نفرت انگیز خواند و در عین حال از صحبت های انتقادی مارتین اسکورسیزی درباره فیلم های ابرقهرمانی حمایت کرد، به انتقاد از وضعیت امروز سینما پرداخت و البته بعداً توضیح داد که او به طور خاص در مورد فیلم های مارول صحبت نکرده و آنچه از نظرش نفرت انگیز است صنعت کنونی فیلم است که تجارت را بر هنر اولویت می داند.

کارگردان سه گانه پدرخوانده در مصاحبه اخیر خود با مجله GQ بار دیگر از وضعیت فیلم های استودیویی هالیوود و یکنواختی آثار مارول ابراز تاسف کرده و اظهار کرده: قبلاً فیلم های استودیویی وجود داشت و اکنون فیلم های مارول.

یک فیلم از آثار کمپانی مارول چیست؟ این فیلم ها یک نمونه اولیه فیلم است که بارها و بارها و بارها و بارها ساخته می شود تا متفاوت به نظر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دوباره کاپولا از وضعیت هالیوود

انتقاد دوباره کاپولا از وضعیت هالیوود