مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-18سياسي

معاندین در تخریب سپاه، ذهن جوانان را نشانه رفته اند


یکی از دغدغه های معاندین حملات سایبری و مدیریت ذهن جوانان است که متعدد است و مدام در حال تولید محتوای مختلف هستند که بتوانند حرف خود را به کرسی بنشانند که تخریب سپاه یکی از آنها است.

- مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تخریب هایی که اخیراً عده ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارند، اظهار داشت: اینطور موارد و نمونه های مشابه به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که یک دسته برنامه ریزی شده و از طرف خارج و معاندین هستند و هدف، راهبرد و نقشه هایی دارند که راهبرد اصلی شان این است که ذهن ملت ایران را معماری و مهندسی کنند.

وی افزود: یکی از دغدغه های معاندین حملات سایبری و مدیریت ذهن جوانان است که متعدد است و مدام در حال تولید محتوای مختلف هستند که بتوانند حرف خود را به کرسی بنشانند که تخریب سپاه یکی از آنها است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در داخل ما دو دسته داریم که متاسفانه یک دسته با معاندین همراهی می کنند و با علم و عامدانه این کار را می کنند و عناد دارند و به دنبال این هستند که همان خط و مشی را بروند.

طاهری بر همین اساس یادآور شد: یک دسته دیگر هم قشر خاکستری هستند که اگر برایشان تبیین شود آن مسیر را تکرار نمی کنند اما در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاندین در تخریب سپاه، ذهن جوانان را نشانه رفته اند

معاندین در تخریب سپاه، ذهن جوانان را نشانه رفته اند