مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-18ورزشي

توضیحات سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک زمستانی 2022


سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک زمستانی 2022 توضیحاتی پیرامون اعزام این کاروان و مثبت شدن تست دوپینگ ساوه شمشکی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتیم های ما برای کسب سهمیه المپیک به دو کشور ایتالیا و آلمان اعزام شدند و سپس علیرغم محدودیت های شدید تصمیم کمیته فنی برآن شد که اردوها و تمرینات با توجه به شرایط موجود با رعایت پروتکل های بهداشتی در استانهای تهران و البرز به صورت مجزا برگزار شود.

6 ماه اول سال تمرینات آمادگی جسمانی و هوازی اسکی بازان در شمشک و دیزین انجام شد و بعد از آن برگزاری اردوهای متمرکز، اعزام به رقابتهای بین المللی ترکیه و انتخابی المپیک زمستانی و سپس برگزاری رقابتهای انتخابی آلپاین در پیست های اسکی توچال و دربندسر را در پیش داشتیم و در مسابقات اسکی صحرانوردی نیز رقابتها در پیست اسکی شهید قطاسلو نزاجا پیگیری شد تا سرانجام ترکیب تیم اعزامی کاروان کشورمان به این بازی ها با سه ورزشکار کامل شد.

تست دوپینگ سرزده در توچال وی افزود: همانطور که می دانید پیگیری ها و بازدید مستمر کمیته پزشکی از اسکی بازان حاضر در رقابتها با جدیت انجام شد و در تاریخ 4 ژانویه تیم پزشکی ورزشی به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از اسکی بازان شرکت کننده در رقابتهای انتخابی المپیک در توچال، تست دوپینگ گرفتند و این تست را به آزمایشگاه کلن آلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک زمستانی 2022

توضیحات سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک زمستانی 2022