مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-18سياسي

صنعت مشکل اشتغال جوانان کنگان را حل کند


چند دهه از حضور عملی صنعت و انرژی در منطقه می گذرد و صنعت باید مشکل اشتغال جوانان کنگان را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیانگر درک عمیق ایشان از این حرکت عظیم مردم و نقش این حرکت در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به حضور گسترده و خودجوش مردم ایران در مراسم یوم الله 22 بهمن امسال گفت، حضور مردم علیرغم محدودیت های کرونایی در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که مردم نسبت به حفظ اهداف و اصول انقلاب با هیچ کسی تعارف ندارند و هر جا نیاز به حضور بوده، بدون توجه به مشکلات در میدان عمل حاضر شده و دشمن را مأیوس کرده اند.

جمالی به پیشرفت های علمی و هسته ای کشور اشاره کرد و گفت، جایگاه علمی، هسته ای و نظامی امروز ایران اسلامی مدیون فضا و نگاه انقلاب ما در جهت استقلال و نخبه پروری است و اگر امروز دنیا به ما تعظیم می کند و دشمن این پیشرفت ها را نشانه رفته فقط بخاطر هراس از این پیشرفت ها است و دنیا به خوبی می داند که ما به دنبال انرژی هسته ای صلح آمیز هستیم.

وی با اشاره به لزوم توجه جدی مسئولان به حل مشکلات شهروندان گفت: متأسفانه مشکل بیمارستان کنگان خیلی جدی و وخیم است و نارضایتی به اوج خود رسیده و این برای شهرستانی که نام پایتخت انرژی کشور را یدک می کشد زیبنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت مشکل اشتغال جوانان کنگان را حل کند

صنعت مشکل اشتغال جوانان کنگان را حل کند