مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-18فرهنگي

در مراسم اسکار واکسیناسیون الزامی شد


پیش از این برخی منابع خبری نزدیک به آکادمی اعلام کرده بودند حضور در مراسم اسکار 2022 نیاز به واکسیناسون برای شرکت کنندگان نخواهد داشت.

  - جوایز آکادمی اسکار در سال 2022 امسال با الزام ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا برای نامزدها و میهمانان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیویورک تایمز، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اعلام کرد تمامی نامزدها و میهمانان حاضر در مراسم نود و چهارمین دوره این جوایز در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس ملزم به ارائه گواهی واکسیناسیون و حداقل دوبار تست منفی PCR برای شرکت در این مراسم هستند.

البته گروه های اجرای موسیقی و یا میهمانان ویژه اعطاکننده جوایز اسکار در مراسم حضور خواهند داشت نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون ندارند اما باید تست کرونا بدهند.

پیش از این برخی منابع خبری نزدیک به آکادمی اعلام کرده بودند حضور در مراسم اسکار 2022 نیاز به واکسیناسون برای شرکت کنندگان نخواهد داشت.

در مراسم اسکار امسال 2500 نامزد و میهمان در سالن دالبی تئاتر حضور خواهند داشت و در مجموع شمار حضار به 3300 نفر خواهد رسید و بر اساس اعلان نشریه تایمز افرادی که در بخش ارکسترا و بخش جلویی سالن می نشینند ملزم به استفاده از ماسک نیستند اما در سایر بخش ها افراد باید از ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم اسکار واکسیناسیون الزامی شد

در مراسم اسکار واکسیناسیون الزامی شد