مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-18سياسي

جنگ ترکیبی جهاد ترکیبی می طلبد


امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه جنگ ترکیبی نیازمند جهاد ترکیبی است گفت: جهاد تبیین فریضه واجب است و طبق بیان رهبر انقلاب این ادبیات فقهی است و در این جهاد هرکسی می تواند شرکت کند.

- حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه نماز جمعه شهر قزوین در مسجد النبی اظهار کرد: یکی از نکات و راه های ارتباط، اتصال، ارتباط قلبی و حتی مشاهده حضرت حجت (عج) داشتن تقوا و اشتیاق برای دیدن حضرت است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه فرج شخصی و عمومی است اذعان کرد: ایت الله بهجت تاکید می کنند که فرج را به صورت شخصی و عمومی بخواهید و در بیانی دیگر می فرمایند که انجام واجبات و ترک محرمات عامل اصلی دسترسی به حضرت حجت است و ایشان نیز به انجام همین دو امر راضی است که در واقع تحلیل تقوا نیز به انجام واحبات و ترک محرمات منتهی می شود.

جهاد بابی از ابواب بهشت است وی با اشاره به سخن امیرالمومنین در خطبه 27 نهج البلاغه عنوان کرد: در زمان حمله به شهر انوار و زمانی که فرمانده ایشان به شهادت رسید امیرالمومنین فرمودند جهاد بابی از ابواب بهشت است که خداوند این در را به روی همه باز نمی کند و این در تنها برای اولیا خاص باز می شود.

این مسئول ابراز کرد: باب بهشت به معنای مقام و درجه است که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد و امروز خداوند با گذشت بیش از چهل سال این امت را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی جهاد ترکیبی می طلبد

جنگ ترکیبی جهاد ترکیبی می طلبد