مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-18سياسي

طرف های توافق هسته ای با ایران باید تضمین دهند


طرف های توافق هسته ای در صورت به رسمیت شناختن حقوق تنازل یافته کشورمان باید در مورد توافقات تضمین دهند والا نباید در مورد ممانعت از تضییع بیشتر حقوق کشورمان تردید نشان دهیم.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد تاکید کرد: طرف های توافق هسته ای در صورت به رسمیت شناختن حقوق تنازل یافته کشورمان باید در مورد توافقات تضمین دهند والا نباید در مورد ممانعت از تضییع بیشتر حقوق کشورمان تردید نشان دهیم.

آیت الله سید محمد رضا مدرسی امروز 29 بهمن ماه در نماز جمعه شهر یزد با اشاره به سالگرد قیام 29 بهمن مردم تبریز به مناسبت چهلم شهدای قم و سخنرانی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: معظم له در سخنان خود تکلیف همه افراد جامعه را با احتساب درجات و موقعیتهای هر کدام مشخص کردند.

وی لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از محورهای سخنرانی مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: کسانی که اهل زبان و اهل قلم هستند و در مجامع حضور دارند، باید متعهدانه و مسئولانه و هنرمندانه جلوی وارونه جلوه دادن حقایق و لجن پراکنی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و فریفته شدگان داخلی و مزدوران را بگیرند.

مدرسی گفت: دشمنان امروز جمهوری اسلامی گاهاً انقلاب اسلامی را آن قدر پایین نشان می دهند که برخی آن را با حکومت جور قبل از انقلاب مقایسه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف های توافق هسته ای با ایران باید تضمین دهند

طرف های توافق هسته ای با ایران باید تضمین دهند