مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-18سياسي

سفر استانی نمایندگان/ گازرسانی به روستاهای محروم فارس در دستورکار قرار گرفت


نماینده تهران پس از بازدید از چند شهر در استان فارس گفت: شرکت ملی گاز ایران متعهد شد گازرسانی به دهستان دادنجان و کوهمره میمند و بخش دهستان دژگاه و دهرم شهرستان فراشبند در سال 1401 انجام شود.

- علی خضریان نماینده تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصوبات نشست جمع بندی جمعی از نمایندگان مجلس که به ریاست علی نیکزاد پس از نظارت میدانی از پنج شهرستان استان فارس در محل استانداری برگزار شد را تشریح کرد.

وی درباره بازدید از شهرهای شهرستان فیروزآباد، فراشبند، قیر، سپیدان و بیضا، گفت: تامین آب شرب از مهمترین دغدغه های مردم منطقه قیر بود، از این رو مقرر شد جهت تامین آب شرب شهر مذکور شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور علاوه بر 20 میلیارد تومان اعتبار موجود برای سال 1401 که به صورت صد درصد تخصیص داده می شود، 10 میلیارد تومان نیز از منابع در اختیار، بابت این طرح پرداخت کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین مقرر شد فاز اول آبرسانی به 17 روستای شهرستان بیضاء (مجتمع تخته سنگ) از خط دوم آبرسانی به شیراز به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار شود و این پروژه حداکثر تا تیر ماه 1401 به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر استانی نمایندگان/ گازرسانی به روستاهای محروم فارس در دستورکار قرار گرفت

سفر استانی نمایندگان/ گازرسانی به روستاهای محروم فارس در دستورکار قرار گرفت