مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-18اقتصادي

مرحله دوم مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران واریز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحله دوم مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران براساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شده بود، - مرحله دوم پرداخت مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحله دوم مطالبات ناشران شرکت کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران براساس بسته هایی که به خریداران تحویل داده شده بود، به شماره حساب اعلامی ناشر در زمان ثبت نام واریز شد.

مرحله اول مطالبات ناشران 9 روز پس از پایان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت شد و اکنون با توجه به تلاش های متراکم صورت گرفته در معاونت اداری مالی و سایر بخش های ستاد نمایشگاه، مرحله دوم پرداخت ها نیز تنها 16 روز بعد از پایان نمایشگاه صورت گرفت.

بخش پایانی تسویه حساب با ناشران حاضر در این نمایشگاه نیز پس از رسیدن آخرین مرسولات خریداری شده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دست مخاطبان، انجام می شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا یازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار شد و ناشران تا ساعت 24 روز دوشنبه (یازدهم بهمن ماه 1400) یک میلیون و 331 هزار و 530 نسخه کتاب به ارزش 852 میلیارد و 43 میلیون و 791 هزار و 607 ریال فروختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران واریز شد

مرحله دوم مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران واریز شد