مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-18سياسي

فضای مجازی محدودیتی برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها ندارد


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضای مجازی محدودیتی برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها ندارد و باید به صورت مستمر از این ظرفیت استفاده کنیم.

- به گزارش، حجت الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی در جلسه شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، اظهار کرد: تحول در تولید و نشر محتوای رضوی در فضای مجازی باید با کمک سکوهای پرمخاطب و همچنین اپلیکیشن رضوان به عنوان درگاه مردمی آستان قدس رضوی محقق شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی بیان کرد: تولید محتوای فاخر دینی مزیت مهمی است که باید از طریق حمایت از بخش خصوصی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: باید به سمتی برویم که زیرساخت های لازم به گونه ای فراهم شود که شاهد تولید محتوای دینی توسط مردم باشیم.

حجت الاسلام حاجی ملامیرزایی گفت: با توجه به تأثیرگذاری بسیار بالای فضای مجازی در جامعه، برای تحقق اهداف فرهنگی باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکرد جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فضای مجازی افزود: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از این فضا و توسعه مشارکت سکوهای پرمخاطب برای توسعه فرهنگ ایرانی- اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی محدودیتی برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها ندارد

فضای مجازی محدودیتی برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها ندارد