مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 23:522022-02-17حوادث

شلیک پلیس برای دستگیری زورگیران نقابدار


دزدان نقابداری که با تهدید قمه از شهروندان زورگیری می کردند در حالی با تلاش نیروهای کلانتری احمدآباد مشهد دستگیر شدند که پلیس برای به دام انداختن آن ها در یکی از پارک ها شلیک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس مشهد روز گذشته با بیان این خبر و اظهار کرد: با گزارش یک مورد زورگیری در حاشیه خیابان ملک آباد به پلیس 110، بلافاصله نیروهای گشت کلانتری احمد آباد مشهد به سمت محل وقوع حادثه حرکت کردند اما دو زورگیر موتورسوار در حالی از صحنه جرم گریخته بودند که موتورسیکلت آن ها در حاشیه خیابان قرار داشت و دختر جوان نیز که طعمه زورگیران مخوف شده بود اشک ریزان به پلیس پناه آورد.

سرهنگ حسین دهقان پور گفت: بررسی های مقدماتی در صحنه سرقت با توجه به اظهارات مال باخته و شاهدان عینی حکایت از آن داشت که دختر جوان به همراه یکی از دوستانش در حال استفاده از تلفن همراه بودند که ناگهان دو جوان موتورسوار در حاشیه خیابان به آن ها نزدیک شدند و سرنشین موتورسیکلت گوشی تلفن را از دست دختر جوان ربود اما در همین هنگام گوشی از دست زورگیر نقابدار رها شد و روی سنگفرش خیابان افتاد.

مال باخته نیز فریادزنان به سمت گوشی دوید تا آن را از روی زمین بردارد ولی در یک لحظه راکب جوان، موتورسیکلتش را روی آسفالت خیابان رها کرد و بی رحمانه به طرف مال باخته ای هجوم برد که قصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک پلیس برای دستگیری زورگیران نقابدار

شلیک پلیس برای دستگیری زورگیران نقابدار