مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-17ورزشي

تارتار: امیدوارم فردا دل هواداران را شاد کنیم/ باید 3 امتیاز را در شهرمان نگه داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در کنفرانس خبری  پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان تهران اظهار کرد: فردا یکی از مهم ترین بازی های فصل را داریم، ضمن احترام به تیم خوب پیکان محکوم به پیروزی هستیم و با اعضای تیم هم صحبت هایی را داشته ایم و می دانیم که این بازی چقدر با ارزش است.

وی گفت:هر طور شده و با هر قیمتی البته جوان مردانه باید 3 امتیاز را در  شهرمان نگه داریم و کم کم برای شروع یک نیم فصل خوب آماده شویم.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص مشکل گل زنی تیم ذوب آهن بیان کرد: ما بیش ترین تغییرات را در خط حمله تیم داشته ایم که با جذب نفرات جدید رقابت خوبی بین مهاجمین ایجاد شده و هم انگیزه خوبی را ایجاد کردیم، در بازی با استقلال نیز در خلق موقعیت خوب بودیم.

تارتار با بیان این که تیم استقلال هم از تیم های خوب و مدعی امسال است، ادامه داد: بازی که در برابر استقلال انجام دادیم ما را به تیم مان امیدوار کرد و امیدواریم فردا نیز با انگیزه بالا بازی انجام شود تا به هدف برسیم.

وی با بیان اینکه برای بازی فردا حامد نورمحمد محروم است و خدا را شکر مصدوم هم نداریم، تصریح کرد: با گذشت 17 هفته از مسابقات ، همه تیم ها یکدیگر را آنالیز کرده و با آگاهی کامل  وارد مسابقه می شوند، در زمان کمی که داشتیم روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تارتار: امیدوارم فردا دل هواداران را شاد کنیم/ باید 3 امتیاز را در شهرمان نگه داریم

تارتار: امیدوارم فردا دل هواداران را شاد کنیم/ باید 3 امتیاز را در شهرمان نگه داریم