مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-17سياسي

کمک 26 میلیارد تومانی خیرین به مدرسه سازی در ایلام از ابتدای امسال


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: خیرین تاکنون در ساخت333 فضای آموزشی با 1536 کلاس درس مشارکت کرده اند و درسال 1400 مبلغ 26 میلیارد تومان  توسط خیرین معزز به امر مقدس مدرسه سازی کمک شده است.

- سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد: کمک 26 میلیارد تومانی خیرین به مدرسه سازی در ایلام از ابتدای امسال ایسنا/ایلام سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: خیرین تاکنون در ساخت333 فضای آموزشی با 1536 کلاس درس مشارکت کرده اند و درسال 1400 مبلغ 26 میلیارد تومان  توسط خیرین معزز به امر مقدس مدرسه سازی کمک شده است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، در دیدار سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام و جمعی از خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: کار خیر کردن و خیر بودن هنری می خواهد که باید بخود آییم و هرکس به نوع خود در این امر مقدس باید گام بردارد .

وی از فعالیت های خیرین وگامهای مثبتی که در راه مدرسه سازی در استان که منجر به ساخت بیش از 333 مدرسه توسط خیرین در سطح استان مشارکت شده، تقدیر وتشکر کرد.

کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود حضور ارزشمند برادران مصلی نژاد و شاه حسینی برای افتتاح این مراسم را ارج می نهیم و ادامه داد: انشاالله با اعلام اداره کل نوسازی برای رفع هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 26 میلیارد تومانی خیرین به مدرسه سازی در ایلام از ابتدای امسال

کمک 26 میلیارد تومانی خیرین به مدرسه سازی در ایلام از ابتدای امسال