مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-17سياسي

دشمن به تناوب در پی از کار انداختن بازوهای نظام است


دشمن به صورت دوره ای و به تناوب به دنبال بی اعتبارسازی قوه قضاییه، شورای نگهبان، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بیت رهبری و از کار انداختن این بازوهای نظام است.

- عبدالله گنجی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز دو مسیر یعنی فاصله مردم با حاکمیت و همچنین لجن مال کردن بازوهای تواند جمهوری اسلامی را به خوبی تبیین کردند.

  وی افزود: رهبر معظم انقلاب به بازوهای توانمند نظام انقلاب اسلامی از سال 1383 به صورت مستمر اشاره کرده و فرمودند که دشمن دائم به دنبال بی اعتبار سازی و از کار انداختن این بازوهاست برای آنکه بخش دوم یعنی اقدامات منفی خود علیه جمهوری اسلامی را اجرایی کند.

  این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: دشمن می کوشد با فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت از طریق فشار اقتصادی اقدامات خود را دنبال کند و در همین راستا تلاش می کند نهادهای حافظ انقلاب اسلامی را با مردم روبرو کرده و آنها را در مواجهه با یکدیگر از کار بیندازند این در حالی است که کارکرد آنها تضمین دهنده مسیر سلامت جمهوری اسلامی است.

  گنجی گفت: اعتبار سازی مدل های آنها پیشتر در شوروی سابق پیاده سازی شده و طرح بازسازی شده آن در ایران بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به تناوب در پی از کار انداختن بازوهای نظام است

دشمن به تناوب در پی از کار انداختن بازوهای نظام است