مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-17ورزشي

کسب «سردم سیمین» و دیپلم افتخار توسط مرشدان مازنی در جشنواره مرشدان برتر ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری؛ در حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار باران چشمه رییس فدراسیون پهلوانی، پهلوان باشی کشور جابر صادق زاده و روح الله طورسوادکوهی سرمربی تیم های ملی و جمعی از روسای هیأت ها و مسؤولین فدراسیون،  برگزیدگان مرحله نهایی دهمین جشنواره مرشدان برتر ایران زمین معرفی و تقدیر شدند.

روح الله طورسوادکوهی سرمربی تیم های ملی و رییس هیأت پهلوانی و ورزش های زورخانه ای مازندران در این خصوص اظهار کرد: دهمین جشنواره مرشدان برتر ایران زمین در حالی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقیایی و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر مرشدی برگزار شد.

وی گفت: در این دوره بیش از 85 اثر از استان های گلستان، قزوین، تهران، همدان، لرستان، کرمانشاه، اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، منطقه آزاد ارس، یزد، خراسان جنوبی و البرز به دبیرخانه این جشنواره مستقر در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ارسال شده بود.

رییس هیأت پهلوانی و ورزش های زورخانه ای مازندران ادامه داد: در نهایت و مرحله پایانی این جشنواره با حضور 37 مرشد برتر کشور در تالار اندیشه تهران واقع در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب «سردم سیمین» و دیپلم افتخار توسط مرشدان مازنی در جشنواره مرشدان برتر ایران

کسب «سردم سیمین» و دیپلم افتخار توسط مرشدان مازنی در جشنواره مرشدان برتر ایران