مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-17اجتماعي

پویش ملی “ایران سر سبز”ًدر فارس اجرایی می شود


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: پویش مردمی ایران سر سبز، هر ایرانی یک درخت با چشم انداز ایجاد ایرانی سرسبز و ایرانی قوی و آباد با مشارکت همه دستگاه های اجرایی قرار است در استان با همراهی دانش آموزان در هفته درختکاری اجرا شود.

- ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: پویش مردمی "ایران سر سبز، هر ایرانی یک درخت" با چشم انداز ایجاد ایرانی سرسبز و ایرانی قوی و آباد با مشارکت همه دستگاه های اجرایی قرار است در استان با همراهی دانش آموزان در هفته درختکاری اجرا شود.

جهانبخش بانشی پنج شنبه 28 بهمن در جمع خبرنگاران بیان کرد: حفظ منابع طبیعی به عنوان فرهنگ عمومی رسالت همگانی است و چنین پویش هایی نشان از همراهی همه مردم برای حفظ منابع طبیعی دارد.

او افزود: تببین، آموزش، اجرا و نگهداری زنجیره مهمی در احیای اراضی است که اگر درست اجرا نشود هدف اصلی را دچار چالش می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: پویش مردمی ایران سرسبز فرصتی است تا با حضور اقشار مختلف مردم، گروه های جهادی وحامیان محیط زیست، پوشش گیاهی در استان احیاء و فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در بین افراد جامعه بویژه نسل آینده نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی “ایران سر سبز”ًدر فارس اجرایی می شود

پویش ملی “ایران سر سبز”ًدر فارس اجرایی می شود