مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-17حوادث

سقوط 5 تیر چراغ برق در مسیر عبور رانندگان در آزادگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: در ساعت 09:45 صبح امروز، - امروز صبح در شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی محدوده علی آباد قاجار، تعداد 5 تیر چراغ برق بر روی سطح سواره سقوط می نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: در ساعت 09:45 صبح امروز، در شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی محدوده علی آباد قاجار، تعداد 5 تیر چراغ برق بر روی سطح سواره سقوط می نماید.

وی ادامه داد: این حادثه باعث انسداد کامل محور گردیده است، به همین علت شاهد بار سنگین ترافیک در این محور می باشیم.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: جانشین و عوامل بزرگراه پلیس راهور تهران در محدوده حادثه حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک می باشند.

سرهنگ همه خانی افزود: این تیر های چراغ برق در سطح راه افتاده بودند که تیم های راهور بدلیل اهمیت موضوع و مسدود بودن معبر، این تیر های چراغ برق را با کمک رانندگان عبوری به رفیوژ میانی منتقل کردند وی از رانندگان خواست به دستورات پلیس راهور مستقر توجه نموده و با توجه به علایم و هشدار ها با صبر و حوصله از مسیر عبور نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 5 تیر چراغ برق در مسیر عبور رانندگان در آزادگان

سقوط 5 تیر چراغ برق در مسیر عبور رانندگان در آزادگان