مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-17بين الملل

اتفاقات میسان و دو نکته مثبت و منفی


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شهاب نورانی فر- استان میسان، از استان های جنوبی و شیعه نشین عراق در چند هفته اخیر متأسفانه شاهد حوادث ترور و بمبگذاری های صوتی و درگیری های مسلحانه عشایری بسیار و به طور کل نا امنی های شدیدی بوده است که این اقدام با واکنش .

- استان میسان در سال های اخیر به شدت از مشکلات اقتصادی و عمرانی رنج برده است، اما معضل دیگر این استان، یک معضل اجتماعی و آن گسترش شدید تجارت مواد مخدر است.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شهاب نورانی فر- استان میسان، از استان های جنوبی و شیعه نشین عراق در چند هفته اخیر متأسفانه شاهد حوادث ترور و بمبگذاری های صوتی و درگیری های مسلحانه عشایری بسیار و به طور کل نا امنی های شدیدی بوده است که این اقدام با واکنش احزاب و نیز دولت همراه بود.

البته که این نا امنی ها خوشبختانه گسترش بسیاری پیدا نکرد و با دخالت سران احزاب با نفوذ شیعی، آتش فتنه تا حدودی خاموش گردید، اما ما در این یادداشت به توضیح مختصری درخصوص این حوادث و استان میسان پرداخته و در انتها یک نکته مثبت از واکنش احزاب در قبال آن و یک نکته منفی را بیان خواهیم کرد.

مختصری درخصوص استان میسان و استاندار آن استان میسان در سال های اخیر به شدت از مشکلات اقتصادی و عمرانی رنج برده است، اما معضل دیگر این استان، یک معضل اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات میسان و دو نکته مثبت و منفی

اتفاقات میسان و دو نکته مثبت و منفی