مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-17سياسي

توسعه شهرک های صنعتی قزوین بر اساس طرح آمایش سرزمین


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان تقاضا محور بر اساس طرح سرزمین آمایش و با هدف استقرار واحدهای دانش بنیان صورت می گیرد.

- رضا صفاری شب گذشته 27 بهمن 1400 در دیدار با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیاز به بسترسازی داشته و این شرکت به عنوان حلقه اصلی در جذب این سرمایه گذاران نقش مهمی را ایفا می کند و با توجه به اینکه فرهنگ اقتصادی و سرمایه گذاری از گذشته در این استان صنعتی شکل گرفته ما به دنبال واگذاری اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران دارای اهلیت هستیم.

بنابراعلام روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، وی در ادامه با اشاره به استقبال سرمایه گذاران تصریح کرد: نزدیکی به پایتخت و دسترسی به یک سوم از جمعیت و بازار کشور در کمتر از سه ساعت، موقعیت استراتژیک استان قزوین را دوچندان می کند که خوشبختانه با وجود تحریم های ظالمانه بر کشورمان جذب سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین رشد چشمگیری داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان تقاضا محور بر اساس طرح آمایش سرزمین و با هدف استقرار واحدهای دانش بنیان صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرک های صنعتی قزوین بر اساس طرح آمایش سرزمین

توسعه شهرک های صنعتی قزوین بر اساس طرح آمایش سرزمین