مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-17اجتماعي

کیفیت «قابل قبول» هوای تهران طی امروز


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با تداوم شرایط ناپایدار جو و افزایش تندی باد تا اواخر وقت امروز، پنجشنبه (28 بهمن ماه) از میزان غلظت ذرات معلق در هوا کاسته شده و برقراری وضعیت «قابل قبول» در بیشتر مناطق پایتخت پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با تداوم شرایط ناپایدار جو و افزایش تندی باد تا اواخر وقت امروز، پنجشنبه (28 بهمن ماه) از میزان غلظت ذرات معلق در هوا کاسته شده و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق پایتخت پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح روز پنجشنبه (28 بهمن ماه) با وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و پراکندگی آلاینده ها، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت، هرچند با افزایش ترافیک صبحگاهی افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

وزش باد مؤثر در طول روز، پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد.

با تداوم شرایط ناپایدار جو و افزایش تندی باد تا اواخر وقت پنجشنبه از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت «قابل قبول» هوای تهران طی امروز

کیفیت «قابل قبول» هوای تهران طی امروز