مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-17سياسي

بسیج مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نیروهای مسلح دارد


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، گفت: سازماندهی نیروهای مردمی با بسیج است بنابراین مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نیروهای مسلح بر دوش ما قرار دارد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، گفت: سازماندهی نیروهای مردمی با بسیج است بنابراین مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نیروهای مسلح بر دوش ما قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مظاهر مجیدی، پنج شنبه 27 بهمن ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان، اظهار کرد: رسالت نیروهای مسلح بسیار بالاست و این تغییر و تحول در مجموعه ها باعث رشد، نشاط و پویایی یک سازمان می شود و ما باید بتوانیم از ظرفیت عزیزان، استفاده کنیم.

مجیدی تصریح کرد: فعالیت در بسیج و سپاه یک کار اساسی است چون سازماندهی نیروهای مردمی باماست و یک مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نیروهای مسلح بر دوش ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه عظمت بچه های بسیج را فقط خدا می داند، ادامه داد: خیلی از بچه های بسیج را دیدیم که چگونه مقاومت می کردند و در همه صحنه ها امید می بخشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، مطرح کرد: در اوایل انقلاب، افرادی به دلیل اینکه سران ارتش وابسته به رژیم سابق بودند به دنبال از بین بردن ارتش بودند اما امام خمینی تغییری در ارتش ایجاد نکردند و حتی آن را تقویت کردند از طرفی نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نیروهای مسلح دارد

بسیج مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نیروهای مسلح دارد