مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-17سياسي

فریضه الهی امر به معروف نیاز به قانون ندارد


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که نیاز به قانون ندارد و فقط مسیر اجرای آن باید هموار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در جلسه شورای امر به معروف اظهار داشت: در جامعه امروز شبکه های مجازی حضور چشمگیری خصوصا در بین جامعه جوان دارد در حالی که این شبکه ها می توانند در زمینه امر به معروف و نهی از منکر آثار مثبت بسیاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود متوسل به شبکه های مجازی شدند و همواره درصد هستند در راستای تحریف واقعیت ها گام بردارند.

شریعتی بیان داشت: متاسفانه در سال های گذشته به مساله امر معروف کمتر توجه شده لذا حوزه های علمیه نقش مهمی در تبیین معروف دارند تا از منظر مثبت جوانان را مورد توجه قرار دهیم و شناخته ها و ناشناخته ها را بیشتر برای قشر جوان معرفی کنیم.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: باید تلاش شود تا جوانان هراس از امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشند چون امر الهی است ولی باید مسیر مشخص و هموار شود تا شاهد بحران های اخلاقی نباشیم.

وی گفت: قوانین امر به معروف و نهی از منکر الهی است اما برای طی طریق و اجرای آن باید اموری برای سهولت کار در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه الهی امر به معروف نیاز به قانون ندارد

فریضه الهی امر به معروف نیاز به قانون ندارد