مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-17پزشكي

از این شیر مصرف کنید!


کارشناس مدیریت نظارت بر مواد غذایی،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تشریح روند غنی سازی شیر و فواید مصرف آن پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس مدیریت نظارت بر مواد غذایی،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تشریح روند "غنی سازی" شیر و فواید مصرف آن پرداخت.

مهدی مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش روز افزون استفاده از غذاهای غنی شده، گفت: با توجه به اهمیت سلامت و کیفیت مواد غذایی و توجه هر چه بیشتر مصرف کنندگان به سلامت و رفع نیازهای بدن از راه مصرف مواد غذایی مناسب و سالم، مصرف غذاهای غنی شده روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: از طرفی مصرف این غذاهای غنی سازی شده موجب رفع کمبود ریز مغذی ها در برنامه غذایی افراد شده و به همین دلیل مصرف آنها با استقبال بسیاری مواجه شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین استفاده مواد غذایی غنی سازی شده یکی از بهترین راه های دریافت ریز مغذی ها و افزایش دریافت مواد مغذی ضروری با کمترین عوارض جانبی می باشد.

مرادی افزود: در مجموع در حال حاضر غنی سازی مواد غذایی با هدف اصلاح یک کمبود رژیمی شناخته شده، بازگرداندن موادی که در اثر فرآیند فرآوری در کارخانه از بین رفته و با هدف افزایش کیفیت مواد غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این شیر مصرف کنید!

از این شیر مصرف کنید!