مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-17سياسي

پیش بینی تسهیلات فرزندآوری در بودجه سال آینده


نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 1401 تسهیلات ازدواج به نسبت سن ازدواج 120 تا 150 میلیون تومان و تسهیلات فرزندآوری بین فرزند اول تا چهارم 20 تا 100 میلیون تومان خواهد بود.

- مرتضی خاتمی شامگاه دیروز (27 بهمن ماه ) در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به لایحه بودجه ارائه شده به مجلس، اظهار کرد: در این لایحه مالیات مهم ترین منبع درآمد پایدار با رشد 60 درصدی پیش بینی شده است ؛ البته برخی از اقتصاددانان ادعای انقباضی بودن لایحه بودجه 1401 را قبول ندارند؛ چرا که لایحه بودجه ارائه شده به مجلس نسبت به سال گذشته افزایشی است.

وی با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه نسبت به سال های گذشته متمایز است و از هفته آینده در صحن علنی مجلس آغاز می شود، تصریح کرد: دولت در توصیف لایحه بودجه سال آینده، آن را با رشد 77 درصدی در رویکرد استانی دانسته است؛ چراکه تحقق لایحه بودجه در بخش متمرکز استانی، دولت را در تحقق اهداف کمک خواهد کرد، لذا این رویه انگیزه مدیران استانی را برای نیل به موفقیت افزایش خواهد داد.

خاتمی با اشاره به اینکه دولت در لایحه بودجه، کنترل کسری بودجه با هدف کنترل تورم را پیش بینی کرده است، ادامه داد: لایحه حمایتی بودجه نیز با هدف توجه به اقشار ضعیف جامعه لحاظ شده است، ضمن اینکه انتشار اوراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تسهیلات فرزندآوری در بودجه سال آینده

پیش بینی تسهیلات فرزندآوری در بودجه سال آینده