مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-17سياسي

توسعه شهرک های صنعتی قزوین بر اساس طرح آمایش سرزمین


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: توسعه شهرکها و نواحی صنعتی تقاضا محور بر اساس طرح سرزمین آمایش و با هدف استقرار واحدهای دانش بنیان صورت میگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیاز به بسترسازی داشته و این شرکت بعنوان حلقه اصلی در جذب این سرمایه گذاران نقش مهمی را ایفا می کند و با توجه به اینکه فرهنگ اقتصادی و سرمایه گذاری از گذشته در این استان صنعتی شکل گرفته ما به دنبال واگذاری اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران دارای اهلیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به استقبال سرمایه گذاران تصریح کرد: استان قزوین از لحاظ نزدیکی به پایتخت و دسترسی به یک سوم از جمعیت و بازار کشور در کمتر از سه ساعت  موقعیت استراتژیک استان را دو چندان می کند که خوشبختانه با وجود تحریم های ظالمانه بر علیه کشورمان جذب سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی قزوین رشد چشمگیری داشته است.

 در ادامه آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: خوشبخانه تسهیل گری در روند جذب سرمایه گذاران را که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرک های صنعتی قزوین بر اساس طرح آمایش سرزمین

توسعه شهرک های صنعتی قزوین بر اساس طرح آمایش سرزمین