مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 05:022022-02-17ورزشي

درآمد 330 میلیاردی پرسپولیس، از ادعا تا واقعیت!


با وجود ادعای مدیران پیشین پرسپولیس مبنی بر درآمد 330 میلیاردی این باشگاه در لیگ بیست ویکم، به نظر می رسد هیچ تعهدی برای کارگزار جهت تحقق این مبلغ وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواسط آذر 1400 و پس از کش و قوس های فراوان، باشگاه پرسپولیس از کارگزار رسمی خود رونمایی و رسما اعلام کرد که از قبال این قرارداد 330 میلیارد تومان بابت اجرای تبلیغات محیطی بازی های خانگی و تبلیغات روی پیراهن درآمد خواهد داشت.

البته که در نشست خبری رونمایی از کارگزار، سید مجید صدری به عنوان سرپرست وقت باشگاه رسما عنوان کرد که 300 میلیارد تومان هم بابت حق پخش تلویزیونی در قرارداد ذکر شده که همان زمان هم بر کسی پوشیده نبود تحقق این مبلغ دور از انتظار است اما ادعای 330 میلیاردی برای تبلیغات محیطی و پیراهن چقدر به واقعیت نزدیک است؟ بر اساس ادعای مدیران پیشین پرسپولیس، قرارداد کارگزار این باشگاه طوری تنظیم شده که 220 میلیارد تومان بابت سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی و 110 میلیارد تومان هم بابت تبلیغات محیطی بازی های خانگی به عنوان کف قرارداد ذکر شده است اما بررسی ها نشان می دهد اعداد اعلامی فاصله زیادی با حقیقت دارد.

اول اینکه کارگزار پرسپولیس اجرای تبلیغات محیطی بازی های خانگی پرسپولیس را از هفته هشتم در اختیار داشته و عدد 110 میلیاردی برای 15 باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 330 میلیاردی پرسپولیس، از ادعا تا واقعیت!

درآمد 330 میلیاردی پرسپولیس، از ادعا تا واقعیت!