مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 22:022022-02-16سياسي

توسعه بازارچه های مرزی ایران و پاکستان ضامن حفظ امنیت و ثبات مرزها است


تقویت و توسعه پایانه ها و بازارچه های مرزی بین ایران و پاکستان یکی از اقدامات مهم در توسعه روابط فیمابین و حفظ امنیت و ثبات در مرزهاست.

- به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه، 27 بهمن ماه) با رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

نیکزاد در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی و دیرینه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، گفت: جمهوری اسلامی ایران، پاکستان را کشور دوست و برادر خود می داند و از گسترش تعاملات بین دو کشور استقبال می کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده از ظرفیت پارلمان های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به منظور توسعه مناسبات دو کشور، بر انجام دیدارها و گفتکوهای پارلمانی و استفاده از این فرصت برای گسترش تعاملات تأکید کرد.

نیکزاد با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خواستار صلح و آرامش برای تمامی کشورهای همسایه است، یادآور شد: حادثه تروریستی اخیر در پاکستان موجب تأثر و تألم فراوان شد که ضمن محکوم کردن این اتفاق، درگذشت جمعی از مردم مظلوم در این حادثه را تسلیت می گوییم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بیشترین مرز را با پاکستان دارد، تصریح کرد: تقویت و توسعه پایانه ها و بازارچه های مرزی بین دو کشور یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار در توسعه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازارچه های مرزی ایران و پاکستان ضامن حفظ امنیت و ثبات مرزها است

توسعه بازارچه های مرزی ایران و پاکستان ضامن حفظ امنیت و ثبات مرزها است