مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-16سياسي

نیروهای مسلح زینت دین هستند


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: نیروهای مسلح زینت دین هستند و با وجود نیروهای مسلح تحت رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب قوام گرفت.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای مسلح زینت دین هستند، گفت: انقلاب اسلامی با وجود نیروهای مسلح تحت رهبری امام راحل و رهبر معظم قوام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه وجود نیروی مسلح قوی و مقتدر، در زمین، هوا و دریا حرف برای گفتن داریم و دژ محکم و استواری برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه از 1400 سال قبل حضرت علی (ع) این نوید را داد که نیروهای مسلح دژهای مستحکم مردم و رعیت هستند، افزود: اگر امروز آمریکا و ایادی آن قدرت عرض اندام مقابل جمهوری اسلامی را ندارند و به خاطر وجود نیروهای مسلح قوی و مقتدر است که هر زمانی رهبر معظم انقلاب اشاره کنند برای دفاع از میهن حاضر می شوند.

وی گفت: داعش برای چه منظور برنامه ریزی شد بلکه برای ایران بود و سخن رهبر کبیر انقلاب که فرمودند اگر به موقع و به هنگام عمل نکنیم داعش در کرمانشاه و همدان با ما درگیر خواهد شد داعش آمد در چندین کشور حکومت راه بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح زینت دین هستند

نیروهای مسلح زینت دین هستند