مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-16سياسي

سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها حفظ و تقویت شود


سپاه و بسیج از سرمایه های عظیمی برخوردار است که باید در تمامی عرصه ها حفظ و تقویت شود.

- به گزارش، حسین فارسی چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی؛ فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سردار بشیری فرمانده تیپ 43 امام علی (ع) و جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: خدمات و اقدامات ارزنده سرهنگ حسینی و مجموعه سپاه و بسیج طی سه سال گذشته به اندازه ای گسترده و ارزنده است که بیان آن در این مجال نمی گنجد و بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: اجرای طرح شهید سردار سلیمانی برای مقابله با و دیگر عرصه ها در کنار حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، همانند دوران دفاع مقدس وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه بنده افتخار دارم 30 سال به عنوان عضو کوچکی از بسیج در کنار این شجره طیبه بوده ام و از هیچ تلاشی برای کمک به این مجموعه دریغ نکردم، عنوان کرد: سپاه و بسیج از سرمایه های عظیمی همچون سرمایه معنوی و اجتماعی برخوردار است که باید در تمامی عرصه ها حفظ و تقویت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: ارتباط معنوی سپاه و بسیج با ائمه اطهار (ع) قبل از ورود به مأموریت های کاری و عملیاتی به ویژه در زمان جنگ، رمز موفقیت آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها حفظ و تقویت شود

سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها حفظ و تقویت شود