مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:322022-02-16سياسي

نیروهای مسلح دژ محکم و مایه عزت کشور هستند


فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: نیروهای مسلح دژ محکم، مایه عزت دین و زینت جامعه اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به عظمت نیروهای مسلح اظهار کرد: ارزش و اهمیت نیروهای مسلح آن قدر بالاست که امام علی(ع) یک هزار و 400 سال پیش به این مهم اشاره کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) افزود: ایشان نیروهای مسلح را دژ محکم، مایه عزت دین و زینت برای جامعه اسلامی دانستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سخن امیرمومنان نسخه ای است که برای امروز ما پیچیده شده تصریح کرد: وقتی ما صحبت از نیروهای مسلح می کنیم می بینیم که این عظمت را نشان می دهد و امروز شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما از زمین و هوا با وجود ظرفیت هایی که داشتیم بی بهره بودیم افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز در زمینه نظامی قدرت اول منطقه و جزو قدرت های برتر جهان هستیم و حرف برای گفتن داریم.

مجیدی وجود نیروهای مسلح مقتدر را نعمت بزرگ خدا برای کشور و انقلاب برشمرد و گفت: آمریکایی که یکه تاز بود و بر طبل تک قطبی بودن می کوبد آیا امروز هم در همین شرایط است؟ چه شده که امروز این تغییر در جهان رخ داده است؟ وی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح دژ محکم و مایه عزت کشور هستند

نیروهای مسلح دژ محکم و مایه عزت کشور هستند