مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:072022-02-16سياسي

پیشنهاد امضای تفاهم نامه بین وزرای ایران و تونس


پیشنهاد امضای تفاهم نامه توسط وزرای دو کشور ایران و تونس در دیدار معاون صنایع دستی با سفیر تونس داده شد.

- ، پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با سمیر المنصر سفیر جمهوری تونس در جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در معاونت صنایع دستی دیدار و درباره زمینه های همکاری بین دو کشور گفت وگو کرد.

محمودیان با ابراز امیدواری از اینکه این دیدار سرآغازی برای همکاری های بیشتر بین دو کشور شود، به روابط دوستانه ایران و تونس اشاره کرد و گفت: در زمینه صنایع دستی برگزاری نمایشگاه های مشترک و شرکت هنرمندان دو کشور می تواند به تبادل تجربه و هم افزایی هنری دو کشور کمک کند.

او با اشاره به آمادگی ایران در راستای ارتقای همکاری بین دو کشور، افزود: تمامی مدل های موفق مشارکتی و قابل اجرا در حوزه صنایع دستی می تواند در قالب تفاهم نامه ای تنظیم و به امضای وزرای دو کشور برسد.

معاون صنایع دستی در ادامه به موقعیت صنایع دستی ایران اشاره کرد و افزود: ایران اولین کشور از نظر ثبت روستاها و شهرهای جهانی در شورای جهانی صنایع دستی محسوب می شود.

معاون صنایع دستی کشور با اشاره به بیش از 299 رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران، بیان کرد: ایران در کنار هند و چین سه کشور اول جهان در تنوع تولید صنایع دستی محسوب می شود و بالغ بر دو میلیون نفر به غیر از فرش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد امضای تفاهم نامه بین وزرای ایران و تونس

پیشنهاد امضای تفاهم نامه بین وزرای ایران و تونس