مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-16اجتماعي

اجرای طرح نماد با هدف مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی


مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از برنامه های مهم در آموزش و پرورش بر اساس راهکارهای سند تحول، همین برنامه ملی نماد با هدف مراقبت از آسیب های اجتماعی است.

- ، جلسه بررسی و نحوه اجرای برنامه ملی نماد و انطباق آن با سند تحول بنیادین با حضور مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و مسئول بازنگری سند تحول بنیادین برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسعود شکوهی ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: بهانه تشکیل جلسه برنامه نماد است در سال های اخیر بر اساس پیچیدگی هایی که در جامعه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و به ویژه خانواده ها به وجود آمده است بهانه ای شده است تا برای جوانان و نوجوانان آسیب پذیری بیشتری پیش بیاید.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ها و شواهد موجود دلایل این مخاطرات به عدم آگاهی لازم برای مواجه با این آسیب ها بر می گردد که هر چقدر این آسیب ها آموزش داده شود می تواند در کاهش آن مؤثر باشد.

شکوهی گفت: یکی از برنامه های مهم و محوری در آموزش و پرورش بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین و زیر نظام ها و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب می تواند همین برنامه ملی نماد است.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با اشاره به اهداف این برنامه گفت: بیش از 5 سال این برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نماد با هدف مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی

اجرای طرح نماد با هدف مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی